Oferta

Nasza oferta:

Diagnoza osobowości

realizacja testów oraz przygotowanie raportu (opinii psychologicznej):

  • MMPI®-2 Minnesocki Wielowymiarowy Inwentarz Osobowości®-2 stosuje się przede wszystkim w diagnozie klinicznej do oceny osobowości i zaburzeń psychicznych (hipochondria, depresja, zaburzenia lękowe, schizofrenia, paranoja i in.). Znajduje on także zastosowanie w obszarach nieklinicznych (przesiewowe badania kandydatów do pracy, rekrutacja na studia, pobór wojskowy).
  • SCID-5-PD Ustrukturalizowany Wywiad Kliniczny do Badania Zaburzeń Osobowości, przeznaczony do diagnozy dziesięciu zaburzeń osobowości (wiązki A, B i C) uwzględnionych w DSM-5, a także innego określonego zaburzenia osobowości.
  • EPQ-R Kwestionariusz Osobowości Eysencka może być wykorzystywany do badań naukowych oraz do celów diagnozy indywidualnej w psychologii klinicznej, edukacji oraz organizacji i pracy.
  • NEO-PI-R Inwentarz Osobowości narzędzie rekomendowane zarówno do celów badań naukowych, jak i do stosowania w diagnozie indywidualnej dokonywanej na potrzeby praktyki, w tym zwłaszcza w obszarze psychologii klinicznej, psychologii zdrowia i medycyny behawioralnej, a także w dziedzinach edukacji oraz doradztwa zawodowego i selekcji.

Terapia dorosłych

  • zaburzenia lękowe
  • depresja
  • zaburzenia obsesyjno- kompulsywne
  • problemy w relacjach
  • dolegliwości psychosomatyczne

Interwencja kryzysowa i terapia traumy

  • kryzysy sytuacyjne i rozwojowe
  • żałoba
  • rozstanie
  • rozwód
  • wypadek komunikacyjny
  • Zespół Stresu Pourazowego (PTSD)
  • Procedury stosowane w terapii traumy:
  •   – EMDR (ang. Eye Movement Desensitization and Reprocessing)
  •   – Procedura przedłużonej ekspozycji
  •   – Ekspozycyjna terapia narracyjna
  •   – Procedura przetwarzania poznawczego

Konsultacje psychologiczne dzieci i młodzieży

  • trudności wychowawcze
  • konsultacje dla rodziców
  • nadpobudliwość psychoruchowa
  • zaburzenia ze spektrum autyzmu

Warsztaty i szkolenia dla biznesu

Przykładowe tematy realizowanych projektów

  • Zarządzanie zmianą
  • Sytuacje kryzysowe
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Wyznaczanie celów
  • Kompetencje menedżerskie
  • Assessment Center
  • Development Center
  • Superwizje trenerskie (indywidualne, grupowe, na sali szkoleniowej)

Podstawą do zrealizowania projektu jest badanie potrzeb oraz określenie oczekiwanych efektów po realizacji projektu.